Algemene voorwaarden De Arc Apeldoorn
Algemene Voorwaarden Verhuur Vergaderlocatie De Arc Apeldoorn
1. Reservering en Bevestiging
1.1 Een reservering is pas definitief na schriftelijke of digitale bevestiging door De Arc Apeldoorn.
1.2 Op alle reserveringen zijn deze algemene voorwaarden van toepassing.
2. Annulering
2.1 Annulering van de reservering dient schriftelijk te gebeuren.
2.2 Bij annulering tot 7 dagen voor aanvang brengt De Arc Apeldoorn geen kosten in rekening.
2.3 Bij annulering binnen 7 dagen voor aanvang wordt 50% van het totaalbedrag in rekening gebracht.
2.4 Bij annulering binnen 48 uur voor aanvang is 100% van het totaalbedrag verschuldigd.
3. Gebruik van de Ruimte
3.1 De ruimte mag uitsluitend gebruikt worden door het vooraf opgegeven aantal personen, met een maximum van 14 personen.
3.2 De huurder dient zorgvuldig om te gaan met de eigendommen van De Arc Apeldoorn.
3.3 Bij schade of vermissing worden de kosten verhaald op de huurder.
4. Faciliteiten en Diensten
4.1 Gebruik van aanwezige faciliteiten zoals koffie/thee, wifi en audiovisuele middelen is inbegrepen, tenzij anders overeengekomen.
4.2 Catering kan als optie worden bijgeboekt, De Arc Apeldoorn is hiervoor niet aansprakelijk.
5. Aansprakelijkheid
5.1 De Arc Apeldoorn is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade aan eigendommen van de huurder of diens gasten.
5.2 De huurder is aansprakelijk voor schade of overlast veroorzaakt tijdens het gebruik van de ruimte.
6. Betaling
6.1 Betaling dient uiterlijk 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan, tenzij anders overeengekomen.
6.2 Bij te late betaling kunnen administratiekosten in rekening worden gebracht.
7. Overige bepalingen
7.1 In situaties waarin deze voorwaarden niet voorzien, beslist De Arc Apeldoorn.